Welkom, Gast
Ga naar onderkant
Reageer
::Maak een nieuw onderwerp::
Pagina: 1
TOPIC: Duidelijkheid
Duidelijkheid 8 jaren, 4 maanden geleden  
He he, eindelijk eens wat heldere uitspraken van onze partijen, hoewel een aantal zaken vaag omschreven zijn.

Maar ik heb nu duidelijk naar waar mijn stem toe gaat.
SMG, bedankt.

Ester
Vul de code hier in   
Let op, hoewel geen forumcode en smiley knoppen worden weergegeven, kunnen ze nog wel gebruikt worden
Ester

Reply Quote

Re:Duidelijkheid 8 jaren, 4 maanden geleden Karma: 1
Beste Ester, bedankt voor je reactie. 1 ding: in dit forum graag ook achternamen gebruiken aub
Vul de code hier in   
Let op, hoewel geen forumcode en smiley knoppen worden weergegeven, kunnen ze nog wel gebruikt worden
Reply Quote

Re:Duidelijkheid 8 jaren, 3 maanden geleden  
En nu zitten we opgescheept met een 16 v/d 23 zetels CDA-VVD meerderheid....
arme bomen...arme stadsboerderij...
als er al tegen die tijd nog wat te redden valt is het wellicht een idee om voor de verkiezingen van 2014 een nieuwe groene lokale partij op te richten?
GROENLICHT lijst 6?
wel even overleggen natuurlijk met het jongerenwerk of je die naam mag gebruiken...
met o.a. als standpunten een 100% kapverbod, deels autovrije Groenlose binnenstad?
en nog wat populaire kreten uiteraard zoals geen OZB-verhoging, grote billboards, allemaal een stropdas om?
ach mensen ik weet het allemaal ook niet meer... met machtige clubs als het GOV,
CDA/VVD, Compagnie Grolle, de Vrienden v/d Kanonnen, Societeit Grolse Wanten... en natuurlijk ook een groot deel v/d bevolking die het allemaal wel best vindt........
vechten tegen de bierkaai noemen ze dat geloof ik?
Vul de code hier in   
Dick Grooten

Reply Quote

Ga naar bovenkant
Reageer
::Maak een nieuw onderwerp::
Pagina: 1

Sponsoren

• w3studio-webdesign
foto1.jpg
foto2.jpg
foto3.jpg
foto4.jpg